Spoed

Bij acute pijn of andere spoedgevallen buiten onze werktijden kunt u informatie vinden op de site www.tandartsenheerlen.nl  over de dienstdoende tandarts. In vakanties of op vrije dagen spreken wij ons antwoordapparaat in welke tandartsen ons vervangen. Houd er rekening mee dat u in voorkomend geval de behandeling waarschijnlijk contant moet betalen.

In de informatie over mondgezondheid en op www.allesoverhetgebit.nl staan enkele voorbeelden en tips bij acute pijn en andere vervelende situaties aan uw tanden of mond.

Aangaande het corona virus houden wij de adviezen van het RIVM en de KNMT aan. Dit houdt in dat de praktijk vanaf maandag 16 maart tot 6 april 2020 GESLOTEN is. Wij zijn wel bereikbaar voor spoedklachten. Echter wanneer er sprake is van een patiënt met coronavirus en een pijnklacht zijn wij genoodzaakt te verwijzen naar een ziekenhuis.

Wij verlenen alleen nog zorg bij spoedgevallen

Alle mondzorgverleners is geadviseerd om tot 6 april aanstaande alleen nog spoedeisende klachten te behandelen. Zoals bekend is het op dit moment van het grootste belang om sociale contacten zoveel mogelijk te beperken en daarmee de verspreiding van het virus af te remmen. Daarom kan een afspraak voor bijvoorbeeld controle, tandsteen verwijderen en het vullen van een gaatje wel even wachten.

De praktijk is telefonisch bereikbaar

In de periode tot 6 april is de tandarts telefonisch bereikbaar van maandag t/m donderdag van 8.30 uur tot 17.00 uur en op vrijdag van8.00 t/m 11.30 uur voor dringende vragen. Na 17.00 uur geldt de gewone spoedregeling. Voor de dienstdoende tandarts kunt u op onze website kijken www.tandartsrobat.nl.